תארו לכם שאתם יכולים לצלם קמפיין שלם לקולקציה חדשה – בלי לשכור סטודיו, בלי לתאם עם דוגמנים, ובלי להוציא עשרות אלפי שקלים על יום צילומים. נשמע דמיוני? ובכן, זו בדיוק המציאות החדשה שגילינו עבור לקוח שלנו בתחום ההלבשה התחתונה.
בכל רבעון, הלקוח שלנו משיק קולקציה חדשה. בעבר, כל השקה כזו הייתה כרוכה בהפקת יום צילומים מורכב – סטילס, וידאו, תמונות מוצר לאתר, חומרים לפרסום בדיגיטל ובסושיאל. התג המחיר? עשרות אלפי שקלים. לא מעט, נכון?
כל מי שמנהל חנות אונליין מכיר את הסיפור הזה. את החיפושים אחרי הדוגמנים המושלמים, את התיאומים האינסופיים עם אנשי המקצוע, את ההתרוצצות ביום הצילומים עצמו. בין אם אתם מנהלים את ההפקה בעצמכם או נעזרים בסוכנות – זה תמיד מסתכם בהמון זמן, אנרגיה וכסף.
אבל הנה החדשות הטובות: הטכנולוגיה שינתה את כללי המשחק. היום אפשר להפיק תכנים באיכות מקצועית, שנראים בדיוק כמו אלה שהייתם מקבלים אחרי יום צילומים – רק בחצי מהזמן, בעשירית מהמאמץ, ובחיסכון דרמטי בעלויות 🎯
כבר היום, מותגים מובילים בתעשיות הרכב, המזון והאופנה משלבים טכנולוגיות AI מתקדמות בקמפיינים שלהם. בתחום האופנה, למשל, אפשר ליצור צילומים וסרטונים עם דוגמנים שנראים אמיתיים לחלוטין, לובשים את הבגדים שלכם – בדיוק כפי שתרצו.
שכחו מהצורך בסוכן דוגמנים או בחיפוש אינסופי אחרי הלוק המושלם. עם AI, אתם יכולים לעצב בדיוק את הדוגמן או הדוגמנית שמתאימים למותג שלכם. ולא רק זה – במקום להשקיע בלוקיישן יוקרתי, אתם יכולים לבחור כל רקע שתרצו, מסטודיו מינימליסטי ועד השאנז-אליזה הפריזאית. והתוצאה? פשוט בלתי ניתנת להבחנה מהמציאות.
אם המותג שלכם הוא בקטגוריית מוצרים כמו קוסמטיקה, כלי בית, הום דקור או כל מוצר שאתם צריכים לצלם עבורו צילומי אוווירה – גם כאן תוכלו לחסוך המון כסף בשימוש ב-AI.
במקום לשלם לסטייליסטית, צלם וכל העלויות מסביב, היום, אפשר לייצר תכנים כאלו בכמות גדולה באמצעות AI.
תוכלו לבחור את הסט בהתאם למוצר ולאווירה שתרצו ליצור החל מצילום מוצרי קוסמטיקה באווירת ים ועד כלי מטבח במטבח שף צרפתי.
בתכנים האלו תוכלו להשתמש לתמונות מוצר לאתר שלכם, חומריים גרפיים לבאנרים שונים (ניוזלטר, מודעות, סושיאל ועוד) וכל זאת בעלויות מצומצמות משמעותית ממה שהייתם מוציאים ביום צילום שכזה.
מה שמוכיח שגם מותגים קטנים יכולים לייצר הפקות גדולות שנראות וואו.
לסיכום, באמצעות AI, בזכות העלויות הנמוכות עבור התכנים הללו אפשר לייצר פי כמה וכמה יותר תכנים, התכנים האלו מאפשרים לנו לקבל יותר תוכן אורגני מהרשתות החברתיות וטיקטוק בפרט, לייצר תכנים עם מעורבות גבוהה יותר (וידאו עובד תמיד טוב יותר) ולכן נקבל אחוזי המרה גבוהים יותר בקמפיינים.
בנוסף באמצעות תכנים אלו נוכל להעלות את רמת הנראות של המותג שלכם ולהעשיר את פעילות השיווק שלכם בקלי קלות מה שללא ספק יגדיל את המכירות שלכם אונליין.
2 דוגמאות בהם השתמשנו ב-AI ליצירת תכנים עבור הלקוחות שלנו בתחומי הלייפסטייל:
לקוח שלנו בתחום ההלבשה התחתונה מוציא קולקציה בממוצע כל רבעון, כל קולקציה כזו דורשת תכנון יום צילום של סטילס ווידיאו לצורך תמונות מוצר לאתר, מודעות ממומנות בפלטפורמות השונות, סושיאל ועוד.
באמצעות AI הצלחנו לחסוך את הזמן הכרוך בהכנות ליום הצילום ביניהם בחירת אנשי מקצוע ותיאום ביניהם, זמן בבחירת הדוגמניות לפי פרמטרים נדרשים וכמובן השכר עבורן ועבור הסוכנות שלהם, בחירה ותיאום של סטודיו ועוד לא התחלנו לדבר על עיצוב סט, איפור שיער וכל מה שמסביב.
הפקנו עבור המותג תמונות סטודיו על רקע נקי של דוגמניות שנראות בהתאם לויז'ן של המותג שלובשות את הפריטים שלהם, בנוסף הפקנו תמונות אווירה של דוגמניות שנמצאות בלוקיישן/סט מעוצב שמשמשות עבור מודעות ממומנות וסושיאל ולסיום הפקנו סרטוני וידאו של אותן דוגמניות שלובשות את הפריטים שלהם.
כל התוצרים יחד משלימים אחד את השני ומבחינת התוצאה לא שונים מיום צילום אמיתי.
באמצעות שימוש ב-AI חסכנו ללקוח עשרות אלפי שקלים והצלחנו לייצר פי כמה וכמה יותר תכנים בזמן קצר.
כאן תוכלו לראות דוגמא של תמונת דוגמנית שנוצרה באמצעות AI.

איך עשינו את זה? קיבלנו מהלקוח תמונה אחת של דוגמנית שלובשת את הבגד וממנה יצרנו מספר דוגמניות שונות לחלוטין אחת מהשנייה, במבנה הגוף והפנים כמובן, כל תמונה כזו נוצרה בלוקיישן שונה (סטודיו, חוץ וכו').
ייצרנו קולקציית דוגמניות ולוקיישנים ב ai והכל מתמונה אמיתית אחת.
כאן תוכלו לראות דוגמא לוידיאו של דוגמנית שנוצרה באמצעות AI שלובשת את בגדי המותג, מצולמת בלוקיישן בדיוק כמו בסרטון אמיתי.
דוגמא נוספת היא לקוח שלנו בתחום הקוסמטיקה שמחזיק מגוון גדול של מותגים, עבורו הפקנו באמצעות AI תמונות אווירה של מוצרים, כן- בדיוק כאלו שאתם רואים ברחבי המדיה שבונים עבורם סט שלם של צילום רק שבמקרה הזה הכל נעשה באמצעות AI.
במקום להסתפק בתמונת מוצר משעממת יצרנו סט עבור כל מוצר ומוצר בהתאם לתוכן הרלוונטי לכל מדיה.
התמונות האלו משמשות לניוזלטרים, קידום ממומן וסושיאל.
בנוסף, יצרנו עבורו סרטוני וידיאו מיתוגיים בסגנון אווירה עבור כל מוצר שמיועדים לסושיאל וקמפיינים ממומנים.
מלבד סרטוני האווירה יצרנו סרטוני UGC באמצעות AI בהם אפשר לראות יוצרי תוכן שנראים אמיתיים לגמרי בהתאם לתסריטים שתכננו עבורם מראש, בדיוק כמו יוצר תוכן אמיתי.
והכי יפה? שלא תוכלו לנחש שזה AI.
כאן תוכלו לראות דוגמא לסרטון אוירה למוצר שנוצר באמצעות AI.
איך עשינו את זה? קיבלנו מהלקוח תמונת פקשוט (תמונה על רקע לבן), יצרנו עבור המוצר סט שמשקף את האווירה שרצינו ליצור כולל מוזיקה מתאימה.
ועכשיו לצד הטכני
* שימו לב בכל מותג ו/או מוצר השיטה היא קצת שונה, הקווים המנחים לעבודה הם:
- אם רוצים להשתמש בתמונה של מוצר או בגד בהרבה תמונות כדאי לייצר LORA שלו.
- מייצרים דוגמניות בכלים כמו-MIDJORNEY.
- מנפישים את תמונות הדוגמניות עם בגד שנראה הכי קרוב למוצר שלנו למשל ב-ARTFLOW.
- מחליפים את הבגד של הדוגמנית בבגד שלנו, אפשר להשתמש ב-HEDRA.
- מנפישים את התמונה בכלי וידיאו כמו RUNAWAY.
* שימו לב שבכל שלב אתם כותבים פרומפט מדויק למה שאתם צריכים אם מדובר בתנועות, אווירה, סגנון וכדומה, תוכלו להיעזר ב-CHATGPT בכתיבת הפרומפט.
אנו יוצרים את התכנים האלו עבור לקוחות שלנו, שעבורם אנו מנהלים את המדיה, עמודי טיק טוק ועוד.