הנה כמה טיפים שיעזרו לכם ליצר קמפיינים מוצלחים בפייסבוק:
- נתחו את הדאטה שלכם וחלקו את קהל הלקוחות שלכם לסגמנטים שונים, עבור כל סגמנט חישבו מה הצורך של הקהל, איך אתם עונים על הצורך /פותרים לו את הבעיה ובעיקר למה אתם יותר טובים מהמתחרים שלכם.
- הצעת ערך – החלק החשוב ביותר במודעות פייסבוק, תנו הצעה שהלקוחות שלכם לא יוכלו לסרב לה!
- תנו לפייסבוק לעבוד – האלגוריתם של פייסבוק השתכלל מאוד בשנה האחרונה, קמפיינים מרוב קבוצות מודעות ומודעות כבר פחות יעילים, נסו לייצר קמפיינים "שטוחים" – 2-3 קבוצות מודעות בכל קמפיין + 2-3 מודעות בכל קבוצה, וקהלים כמה שיותר רחבים (בעיקר בארץ).
- פרסונליזציה – ככל שהפרסום שלכם -בעיקר ברימרקטינג – יהיה חכם יותר ופרסונלי יותר – ההחזר על ההשקעה שלכם יהיה גדול יותר.
- בידקו באמצעות מערכות כמו hotjar ואנליטיקס איפה הלקוחות שלכם נוטשים – טרגטו אותם בנקודות האלו והציעו להם עזרה אולפיין או מידע נוסף אונליין.
- השקיעו ב Retention marketing – זכרו: פרסום ללקוח קיים יניב לכם החזר על ההשקעה גדול פי 8 מפרסום ללקוח חדש
- אל תסתמכו רק על ערוץ פרסום אחר! אם אין למוצר או להצעה שלכם אפקט ויראלי יהיה לכם מאוד קשה להיות רווחים לאורך זמן ולהמשיך לגדול.